Věrnost mimo internet

Komunitní marketing je spojován především s aktivitami na síti, jenže spolky lidí s obdobnými zájmy – „komunity“ – existovaly dávno před internetem. A nám se je podařilo oslovit napřímo, a proto je jejich využití mnohem efektivnější než mít tisíce virtuálních fanoušků!

Cílem je věrnost spotřebitele

Marketingově se nabourat do mnohatisícové, desítky let existující komunity, bylo od počátku pro naši agenturu větší výzvou než jen vytvoření okruhu „přátel“ nějaké firemní značky. Čerpali jsme z dlouholeté zkušenosti s aktivními spolky na vesnicích a pro společnost Elektrowin, která potřebovala v menších obcích vytvořit sběrná místa pro vysloužilé elektrospotřebiče, jsme vytvořili program „Recyklujte s hasiči“.

Čísla, která ohromí!

Hasičům jsme nabídli, ať sbírají staré elektrospotřebiče, zavolají nám, my tam pošleme sběrný vůz a vyplatíme jim příslušnou částku. Od počátku programu hasiči takto odevzdali už téměř 15 000 tun vysloužilých elektrospotřebičů a bylo jim vyplaceno přes 25 milionů korun. Navázání a následné udržování vztahu s registrovanými sbory je výsledkem kontinuální komunikace, která je směřována na „zdravé“ a aktuální kontakty, které si dlouhodobě vytváříme a udržujeme. Komunikace na stávající a nové subjekty je pak efektivní, a třeba directmail, emailing a telemarketing přinášejí patřičné výsledky. Tyto přímé komunikační nástroje doplňují sdělení a bannery na portálech, které jsou hasičům profesně či zájmově blízké.   

Věrnost už druhou dekádu!

Pro sbory dobrovolných hasičů také již třináct let funguje věrnostní program Hasičský rok s Kozlem, díky němuž si přes dva tisíce sborů dobrovolných hasičů objedná na své akce sudy s pivem, kdy každý pátý mají zdarma. Postupně jsme vytvořili obecný koncept, který se díky výsledkům rozšířil i na slovenský trh pro značky Velkopopovický Kozel a Šariš.

Naše know-how Integrovaný marketing!

Pro klienta vytváříme obchodní strategii, zajišťujeme komunikaci, zpracováváme analýzy a vytváříme prognózy. 

„Pracujeme s reklamou i marketingem a umíme klientův produkt nejen nabídnout, ale uskutečňujeme i jeho prodej. Touto kombinací nástrojů, kterými disponujeme, dosahujeme požadovaných výsledků, které si stanovíme. Těmito parametry jsou objemy odebraných produktů, rostoucí počet aktivních registrací, snižování nákladů na procesy spojené s komunikací a vedením office servisu a systémových procesů.“

Jedeme na plný plyn!

Do garáže věrnostních programů MOTÝL MEDIA jsme zaparkovali projekty pro řidiče jezdící na pneumatikách Continental a Semperit. Řidiči si z programů Contigarant a Semperit-ford odváží prodlouženou garanci na své pneumatiky. Před třemi lety jsme také zasedli spolu s žáky základních škol do lavic a v programu Recyklohraní jedeme s dvěma tisíci škol na vlně recyklace.

Pojďme dělat komunitní marketing spolu!

Jsme připraveni / jarek@motyl.cz