Barum hra

„ČAS BĚŽÍ, TERMÍN SE BLÍŽÍ“

 

Času pro koncept kampaně jsme měli v agentuře dostatek. Udělali jsme exkurz do historie značky a potkali stejně „mladou“ značku PRIM. Ještě, než velká ručička doběhla malou, spouštěli jsme reklamní kampaň u nás i na Slovensku. (www.barumhra.cz, www.barumhra.sk) 

 

KDY PŘIJDE KREATIVNÍ IMPULS? S KRÁTÍCÍM SE ČASEM PRO PŘEDLOŽENÍ KONCEPTU!

 

Permanentní stres z časové tísně je standardním palivem motoru každého kreativního týmu při tvorbě komunikačního projektu. Času pro koncept kampaně nejprodávanější značky českých pneumatik Barum, která letos slaví 70 narozeniny, jsme měli v agentuře dostatek. Čas plynul, náměty přicházely, nějaký čas s námi pobyly, než jsme se s nimi rozloučili. Čas se krátil a běžel proti nám. Stále z časovým předstihem se nápad objevil. Nevysekali jsme ho jako sochu, nevyseděli ho jako předešlé, přišel jen tak a přišel v pravý čas!

 

KDE SE TO VZALO? BYLO TO UVNITŘ ZNAČKY!

 

Našli jsme „magnetismus“, našli jsme značku a spojitost mezi produktem a odpovídajícím dárkem pro zákazníky Barum v chystané reklamní kampani – našli jsme hodinky PRIM. Při hledání odpovídajícího motivátoru jsme tedy šli proti času… Hledali jsme náměty v historii značky a při tomto exkurzu jsme se potkali se stejně „mladou“ značkou PRIM. Mají stejný etalon, historii, znalost a vzrůstající oblibu u spotřebitelů. Všechno si „sedlo“ jako soukolí hodinového strojku.

 

VĚTŠÍ LOGO, VĚTŠÍ ZNALOST? NE, JSME BARUM!

 

Před spuštěním reklamní kampaně, je nutno strojek naší produkce několikrát natáhnout. V Barumu mají novou pneumatiku a my chceme exklusivní edici hodinek. Designeři PRIM nemusí skřípat zuby, klient nechce své logo přes celý ciferník, klient nechce na ciferníku logo Barum vůbec! Designéři jsou v šoku, takový podnět od komerčního subjektu ještě nedostali. A tak se díky osvícenému přístupu klienta zrodila nejexkluzivnější limitovaná edice hodinek pro české a slovenské motoristy.

 

JE TO RUTINA? ANO, POKUD ZNÁTE CESTU!

 

Zrodu reklamního konceptu, marketingové inovace, reklamního scénáře lze dojít nespočtem cest. Někdy je cesta přímá, někdy zmizí v tunelu a někdy končí jako slepá ulička. Setrvejte na cestě za nápadem jen nezbytný čas, neztrácejte se v časoprostoru a nehledejte pro zákazníka nový Metrix, obraťte se na nás!

 

 

MY SI NA VÁŠ PROJEKT

ČAS UDĚLÁME!

 

 

Jsme připraveni / jarek@motyl.cz